Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем отпред отдясно(156 2,4JTD)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем отпред отдясно(156 2,4JTD)

    Трудно е за обяснение,но ще се опитам.
    Значи когато колата е студена и я натискам с ръце отпред отдясно се УСЕЩА някакво "прескачане" като "тък...тък..." по ламарината,но не се ЧУВА или съвсееем леко се чува. И това НЕ при силно клатене,а при лек ход. И го прави по 1-2 пъти на ход!
    Обаче когато колата позагрее или по-скоро се покара 10-15минутки,това "тък...тък..." почва да се ЧУВА през 2-3 секунди!!! и да се усеща в купето адски неприятно. Не на дупки,а по равен път. И тогава като слезна и почна да я натискам пак отпред отдясно наистина това не само се усеща а и се чува. Все едно е метално чукане. А днес след 20минутки каране вече започна да се чува и като въртя леко волана наляво или надясно и то не 1-2 пъти а сигурно 10 пъти се чува при леко завъртане на волана. Оставих колата,минаха 2 часа и като се качих всичко започна както отначало-няма проблеми освен при натискане на колата отпред отдясно се УСЕЩА 1-2 притъквания по ламарината.........................
    Ходих при майстори..мненията на всички бяха различни!!! Амортисори...пружини...носачи...биалетки...и т.н. С един мой познат решихме да сменим амортисьорите. Левия отиде отдясно,а десния отляво. Никаква разлика! Напълнихме отдясно със спринцовка с масло горния и долния шарнир-никаква разлика!!! А всичко на пипане изглежда здраво-горния и долния носач,биалетката...
    Т.Е. когато е позагряла или покарана колата това чукане отива към "метално" скърцане или нещо подобно. Като намалям се чува...като тръгвам се чува поне 3-4 пъти...като карам по равен път се чува през 2-3 секунди без да спира...вече и като завъртя волана се чува постоянно...и се усеща по ламарината,по амортисьора,по носача и почти по всичко което докоснеш отпред отдясно. Но това след като минат 10-15мин каране...в началото е само леко почукване което не се чува,а съвсем леко се усеща и то отвънка при клатене...
    Знам,че го обясних по най-сложния начин,не мога да обяснявам,но да почна да купувам наред по метода проба грешка е най-лошия вариант за мен в момента.
    Просто се надявам някой да е имал същия проблем и да сподели идеи
    sigpic
    Alfa Romeo 156 / 2.4JTD / '99 / 100kW + чип мунинг


  • #2
    Първоначално публикувано от rado_ss Покажи съобщение
    Трудно е за обяснение,но ще се опитам.
    Значи когато колата е студена и я натискам с ръце отпред отдясно се УСЕЩА някакво "прескачане" като "тък...тък..." по ламарината,но не се ЧУВА или съвсееем леко се чува. И това НЕ при силно клатене,а при лек ход. И го прави по 1-2 пъти на ход!
    Обаче когато колата позагрее или по-скоро се покара 10-15минутки,това "тък...тък..." почва да се ЧУВА през 2-3 секунди!!! и да се усеща в купето адски неприятно. Не на дупки,а по равен път. И тогава като слезна и почна да я натискам пак отпред отдясно наистина това не само се усеща а и се чува. Все едно е метално чукане. А днес след 20минутки каране вече започна да се чува и като въртя леко волана наляво или надясно и то не 1-2 пъти а сигурно 10 пъти се чува при леко завъртане на волана. Оставих колата,минаха 2 часа и като се качих всичко започна както отначало-няма проблеми освен при натискане на колата отпред отдясно се УСЕЩА 1-2 притъквания по ламарината.........................
    Ходих при майстори..мненията на всички бяха различни!!! Амортисори...пружини...носачи...биалетки...и т.н. С един мой познат решихме да сменим амортисьорите. Левия отиде отдясно,а десния отляво. Никаква разлика! Напълнихме отдясно със спринцовка с масло горния и долния шарнир-никаква разлика!!! А всичко на пипане изглежда здраво-горния и долния носач,биалетката...
    Т.Е. когато е позагряла или покарана колата това чукане отива към "метално" скърцане или нещо подобно. Като намалям се чува...като тръгвам се чува поне 3-4 пъти...като карам по равен път се чува през 2-3 секунди без да спира...вече и като завъртя волана се чува постоянно...и се усеща по ламарината,по амортисьора,по носача и почти по всичко което докоснеш отпред отдясно. Но това след като минат 10-15мин каране...в началото е само леко почукване което не се чува,а съвсем леко се усеща и то отвънка при клатене...
    Знам,че го обясних по най-сложния начин,не мога да обяснявам,но да почна да купувам наред по метода проба грешка е най-лошия вариант за мен в момента.
    Просто се надявам някой да е имал същия проблем и да сподели идеи
    На мене целата предница ми тропа
    3 носача и 2 тампона на стабилизаращата щанга може и биалетки да са може от каре да е но най - вероятно ми звучи някой тампон да е
    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
    Ramstein - Benzin
    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
      На мене целата предница ми тропа
      3 носача и 2 тампона на стабилизаращата щанга може и биалетки да са може от каре да е но най - вероятно ми звучи някой тампон да е
      Да ама на мен ми предстои малко по-дълго пътуване,а това метално чукане да го слушам с часове през 2-3 секунди е неприемливо. А както кзах днес цял ден се занимавахме с колата и всичко изглежда да е ОК-биалети,носачи и т.н. Забравих да кажа че видяхме че горния носач е рецилклиран и шарнира му се движи що годе лесно,а на долния носач шарнира е някакъв спекан. Но луфтове няма и по двата! На мен лично ми звучи все едно ябълката на някой шарнир е толкова спекла че като се мърда и се чува тък...тък...тък... но пък както казах идвата ги напълнихме с масло.
      И пак повтарям че това чукане почва да се ЧУВА след поне 15-20минути каране...
      sigpic
      Alfa Romeo 156 / 2.4JTD / '99 / 100kW + чип мунинг

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от rado_ss Покажи съобщение
        Да ама на мен ми предстои малко по-дълго пътуване,а това метално чукане да го слушам с часове през 2-3 секунди е неприемливо. А както кзах днес цял ден се занимавахме с колата и всичко изглежда да е ОК-биалети,носачи и т.н. Забравих да кажа че видяхме че горния носач е рецилклиран и шарнира му се движи що годе лесно,а на долния носач шарнира е някакъв спекан. Но луфтове няма и по двата! На мен лично ми звучи все едно ябълката на някой шарнир е толкова спекла че като се мърда и се чува тък...тък...тък... но пък както казах идвата ги напълнихме с масло.
        И пак повтарям че това чукане почва да се ЧУВА след поне 15-20минути каране...
        Възможно е да някой от шарнирите а карето дясното маншона или някой от тампоните на стабилизиращата щанга щото при мене почна по същия начин отдясно и почна да се усилва и са тропа на ламарина почти на всяка неравност ма Щом носачите са ти в ред не се притеснявай
        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
        Ramstein - Benzin
        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
          ...почна да се усилва и са тропа на ламарина почти на всяка неравност...
          Е при мен се чува на равен път...на магистрала,не на бабуни или дупки. Когато има голямо напрежение(или ход-според зависи какво прави така)не се чува. А пък защо от ДНЕС и при леко въртене на волана започна да се чува не ми е ясно...
          А колко ми е тъпо,че сутринта ще запаля и ще отида до работа(на 2км) и няма да има такъв проблем...


          П.С. И не мислете че искам да мина тънко или нещо такова,веднага ще си закупя необходимото и ще го сменя. Както казах в момента съм в доста затруднено положение и не искам да обикалям 10 сервиза и в десетте да сменя по нещо за да си оправя колата. Затова се допитвам до вас колкото и да е досадно.
          Last edited by rado_ss; d.m.y г., 00:46.
          sigpic
          Alfa Romeo 156 / 2.4JTD / '99 / 100kW + чип мунинг

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от rado_ss Покажи съобщение
            Е при мен се чува на равен път...на магистрала,не на бабуни или дупки. Когато има голямо напрежение(или ход-според зависи какво прави така)не се чува. А пък защо от ДНЕС и при леко въртене на волана започна да се чува не ми е ясно...
            А колко ми е тъпо,че сутринта ще запаля и ще отида до работа(на 2км) и няма да има такъв проблем...


            П.С. И не мислете че искам да мина тънко или нещо такова,веднага ще си закупя необходимото и ще го сменя. Както казах в момента съм в доста затруднено положение и не искам да обикалям 10 сервиза и в десетте да сменя по нещо за да си оправя колата. Затова се допитвам до вас колкото и да е досадно.
            На мчсто като въртиш волана чува ли се?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
              На мчсто като въртиш волана чува ли се?
              Да чува се и на място и запалена и НЕзапалена,но след каране на колата поне 20минути. В началото леко тропане и рядко...след 10-15мин по равен път започва да чука през 2-3 секунди,а след 20-25мин и при въртене на волана
              sigpic
              Alfa Romeo 156 / 2.4JTD / '99 / 100kW + чип мунинг

              Comment


              • #8
                да ти кажа честно съмнява ме някой кормилен накрайник при теб да е!и аз си имам едно такова почикване някъде там ахаха ма вече по метода на изключването не ми се занимава в петък се прибирам у стз ако искаш в събота мой да я погледнем някъде да видим ко ще ни родят главите поне по окачването уж ги знам работите!!!!
                alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                Comment


                • #9
                  Проблемът е открит! Оказа се десен долен носач?!?!? А дори и след като е свален в момента съм го карал на 2-ма,3-ма майстори и всичките ме убеждаваха,че носача бил перфектен!?!? И се отказах да им обяснявам... И тампоните са здрави и шарнира се движи трудно на този който свалих ,но сега съм с друг носач,който е с разбит единия тампон и рахлабен шарнир,но такова чукане на ЛЕКИ неравности НЯМА вече 1000км
                  Единствената ми версия е,ябълката в шарнира ако е е надрана нещо и оттам да прескача да се чува този звук...но защо пък й трябва да го прави след като покарам колата известно време?!? Не ми е ясно...

                  П.С. Едно голяяммооо благодаря на assasin's !!!
                  Last edited by rado_ss; d.m.y г., 16:03.
                  sigpic
                  Alfa Romeo 156 / 2.4JTD / '99 / 100kW + чип мунинг

                  Comment


                  • #10
                    мойте долни носачи са нови на 7000 км. и пак го има тва тък тък тък самоче ми е от ляво. не би ли трябвало да е горен носач или биалета

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
                      мойте долни носачи са нови на 7000 км. и пак го има тва тък тък тък самоче ми е от ляво. не би ли трябвало да е горен носач или биалета
                      Е биалета лесно се установява дали е тя и не е много скъпа...но пък моят проблем беше както казах след поне 15-20мин каране. А ако намериш някой от който да вземеш носач и да пробваш,както направих аз,е най-добре.
                      sigpic
                      Alfa Romeo 156 / 2.4JTD / '99 / 100kW + чип мунинг

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от rado_ss Покажи съобщение
                        Е биалета лесно се установява дали е тя и не е много скъпа...но пък моят проблем беше както казах след поне 15-20мин каране. А ако намериш някой от който да вземеш носач и да пробваш,както направих аз,е най-добре.
                        чакам моя монтиор да са освободи и ще ида да каже от кво е и ще сменям. после ши пиша тука кво е било

                        Comment

                        Working...
                        X